speaker-info

Tomasz Grzybowski

Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak

Partner w Konieczny, Grzybowski, Polak
radca prawny

Absolwent kierunków Prawa oraz Politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Swoje doświadczenie zdobywał w międzynarodowych firmach doradczych. Współtworzył Dział Organizacyjno-Prawny jednego z producentów cukru w Polsce.
Zakres specjalizacji Tomasza Grzybowskiego obejmuje prawo marketingu i reklamy, ochronę danych osobowych, prawo spółek handlowych oraz prawo własności intelektualnej,.
Wdraża kompleksowe i pełne rozwiązania z zakresu ochrony danych osobowych. Wspiera merytorycznie osoby sprawujące funkcje ABI w przedsiębiorstwach klientów. Realizuje audyty, tworzy dokumentację wewnętrzną przedsiębiorstwa (Polityki bezpieczeństwa, Instrukcje) oraz dokumenty zewnętrzne (Polityki prywatności, oświadczenia zgody i in.).
Desygnowany jako specjalista Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB do brania udziału w konsultacjach społecznych nowych krajowych ustaw w obszarze ochronie danych osobowych. Na poziomie unijnym bierze udział w konsultacjach branżowych nowego rozporządzenia ePrivacy, które ma adresować zagadnienie ochrony danych w sieci Internet.
Obecnie współtworzy „Kodeksy dobrych praktyk” w rozumieniu art. 40 Rozporządzenia UE o Ochronie Danych Osobowych dla rynku reklamy na poziomie krajowym oraz unijnym.
Na poziomie unijnym współpracuje z organizacją FEDMA, której celem statutowym jest poszerzanie wiedzy prawnej o rynku reklamy w Unii Europejskiej oraz popieranie wśród organów unijnych prawodawstwa uwzględniającego rozwój biznesu. Poprzez tę ostatnią organizację, w ramach spotkań z Grupą Roboczą ds. Art. 29 w formule tzw. Fablab konsultuje również polską perspektywę stosowania nowych regulacji RODO.
Na bieżąco wspiera prawnie klientów w realizacji wyznaczonych celów i zadań. Prowadzi szkolenia, udziela się na konferencjach, bierze udział w negocjacjach, wspiera Zarządy klientów swoją wiedzą i doświadczeniem. Redaktor bloga prawomarketingu.pl.

Moje wystąpienie

Uzyskiwanie zgody i spełnianie obowiązku informacyjnego w kontakcie telefonicznym

Sala Konferencyjna

W jaki sposób konsultanci w call center powinni prowadzić rozmowę, aby uzyskać prawidłowe zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. W jaki sposób najprościej i najefektywniej spełnić obowiązek informacyjny wynikający z reguły transparentności. Zasada rozliczalności dla potrzeb kontaktu w call center.

Konferencja
READ MORE